Thursday, January 15, 2009


I have a little container of Port Wine Cheddar (YUM-MO!) at home in my fridge calling out to me from afar....it's calling to me so loudly from about 3 towns away, that my tongue is responding...by producing excessive amounts of saliva, at the mere "thought" of eating this cheese.

I want it.

I need it.

I want to dip my preztels in it.
(Ooh, that sounded kinda dirty. Heh.)


*SIGH*

And I still have two more hours of work. I guess I'll eat my Granny Smith apple with some peanut butter. It's tasty, it will do, but it's JUST. NOT. THAT. CHEESE.



.....



When did food become my life???
Oh right, almost eleven weeks ago. Two more hours to go....

16 comments:

Stephanie said...

Eleven weeks ago is right! lol
Hope you enjoy your cheese tonight babe!!

kittyconcerto.com said...

Buahahaha---I want to dip my pretzels into it.... Oh girl...too funny.

Tabitha said...

Could this be the start of a cheese craving??? When I was pregnant I craved all sorts ~ usually stuff that I wasn't allowed!!
Hope that cheese was delicious!!
Love and hugs Tabitha XXX

Lovely Lalo-Cha said...

Food Porn! ha ha ha. You are so funny girl. I am on WW (yes again) and the only thing I crave is Doritos with French Onion Dip...at least you are preggers, I am just a junk food queen.

Cute post. Don't drool on the way home. The way this would go for me is...I'd walk in the door craving that item and THE KIDS have beat me to it! NO!!!!

April said...

OMG...Doritos and onion dip...one of my FAVORITE COMBOS EVER!!! Most of my friends look at my weird when I eat it!
LC...I think I love you. :-)

Flea said...

That cheese looks heavenly. Can I have some too?

Melissa said...

I usually eat that kind of cheese with crackers. Now that I'm gluten free the crackers are out.

So I just eat it off the knife. I guess that's probably wrong but that stuff is just to good to pass up...yum!

And I'm not even pregnant ;)

Krystyn said...

Oh, cheesy pretzels..or peanut buttery apple. Either sounds great to me!

Kel said...

hahaha...food, yum!
~K

Julie said...

Your killing me with the cheese, you know I have to get some tomorrow.

Where is the other container of cheese April?? Hmmmmmm

hee hee :)

Heidi Renée said...

Hey! I gave you an award. Go here to collect it, then pass it on if you feel like it.

Stephanie said...

Haha! The little human inside of you will do that to you :)

Melek said...

hahahah, love your label of 'food porn' hahaha....
and i love me some port wine cheese! maybe i should go buy a tub of it myself.

Jaina said...

Now that looks tasty. :)

Sarah said...

Mmmmmm cheese. I do loves me some cheese.

Keri said...

mmmmm... cheese... any kind of cheese... yummo !